Ahad, 27 Mac 2011

4 bulan pertama selepas perkahwinan....

Diam x diam sudah 4 bulan kami berkahwin .....

Banyak perkara yang tidak disedar/nampak sebelum perkahwinan begitu mengejutkan hati dan pemikiranku ....

Aku sayangkan dia tetapi aku seolah-olah x mengenalinya ...

Terkejut dengan kata-kata yang terkeluar dari mulutnya.....

Sedih dan kelu aku dibuatnya ....Hanya dengan kesalahan yang aku tidak sedar dan tidak menampakkan impak kepada orang tetapi bgnya ianya sgt memalukan ....

Bila bertanya apa kesalahannya ... hanya kerana aku menepuk tangannya ketika dia memilih baju ... adakah ianya satu kesilapan yang besar ? .... terkedu aku bila dia memarahkan hanya dengan perkara itu ... dan berniat untuk membalasnya dengan menolakkan kepala aku dan mengeluarkan perkata BODOH kepada aku ....

SEDIH SANGAT SANGAT KU RASA .... kenapa tiba2 dia seperti kebudak2an ????? .... mana hilangnya Suami aku yg akan sentiasa melindungi aku ???? ....

Kadang2 aku merasakan seperti aku telah memilik orang yang salah untuk menjadi teman sehidup dan semati ....

Ini belum lagi mempunyai anak ... RISAU DENGAN PERUBAHAN KELAKUAN SUAMI AKU ....

Aku sayang kamu .... kenapa perlu bertindak sedemikian rupa ....

YA Allah kau lembutkanlh hatinya dan aku berharap dia sentiasa menjaga serta membimbing aku ke jalan yang diredhahi.... Jgnlh disanggup memalukan pasangannya dan anak-anaknya pada masa hadapan... Dan Ya Allah, kau kuatkan jiwa dan kesabaran ku untuk merempuh alam perkahwinan yang penuh dengan dugaan ini.... AMIN

I Love U, Ahsanuddin ... Sayang, cintai dan jagalah diriku ini aku x meminta lebih wahai suamiku yang dikasihi ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan