Khamis, 15 Julai 2010

Benci @ menyampah @ meluat

HHHAAAAAAAAAAAAAAA.....!!!!!!!
Bengang bengang bengang
Ko klu aku tanya nk nk ...
tup2 aku dh order ... xnk pula
suruh call boss lh confirmkan bleh belikan
Sakitnya hati ni .... membuak buak ... berapi-api
Mulut klu terbuka td mau gamat ofis ....
Nasib aku msh bleh kawal diri even ... lg 80% aje nk meletup

Aku x kiralh ko senior ke apa ....
Tp x leh bgtau sblm aku order ...
Knp lps dh order baru ckp x nk
Mcm bagus aje ....

Knplh makin hari ko suka buat aku bengang dgn ko
Aku cuba berbaik dgn ko tp ....
Ko buat perangai lagi .....
Hai .... Knplh ko x leh nk tlg pkkan utk adik2

Ko tu dh 5 - 6 thn sini tlg guide kteorg x leh ke ?????
Aku tau ko tgh mengandung tp xkan x leh pakai otak kot ????
Br kena kejar sikit ... sibuk kata byk keje ... tp aku tlg jg
Aku ni yg slalu serabut kepala otak .... ada ko tlg aku n
ISh ISH ISH x ada PUNNNNNN ... menyusahkan aku lg adalah ....

Haaaaiiiii .... Entahlh .... Aku rs aku kuar dpmt ni lg bagus ...
x thn dh .... Mula2 dgn boss ... skrg dgn colleague pula
Nasib .... nasib .... Entahlh....

Beginilh nasib hidupku yang malang ... Oh Tuhan ....
Haii... Leh jd gile aku kat sini lama-lama
Hahahahahaha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan